Brev:
Søvn og yoghurt
10. november 2008
Alder:
7 mdr.
Søvn og yoghurt
Hej Helen
Vores dreng er nu 7,5 måned gammel.
Han plejer at sove 30 min. ved ni-tiden, to timer til middag og 30 min sen eftermiddag. Han kommer i seng ved 19.30 tiden og vågner ved 7 tiden om morgenen
Den sidste uge er han begyndt at rykke morgenluren til 10 af og til 10.15 og sover kun 45 min ud af de to timer. Har prøvet at give mælk, rokke barnevognen og gå tur, men det hjælper ikke.
Han skal i dagpleje til januar hvor de sover to timer, så nu er jeg i panik vil jo ikke have han bare ligger hos hende og er ked af det.
Er det normalt at mønstret ændre sig og kan/skal jeg gøre noget?
Hvornår må han få yoghurt?
Hilsen Linda